Dumma tårar!

Overload.

Igår lipade jag, idag lipade jag, just nu lipar jag. Har jag överproduktion av tårar eller nåt?!?

Förbannat.

Satt och blev tokigt sentimental på världens bästa spelning igår, det blev stora känslor som behövde komma ut i luften. Gick vidare till krogen med H och satt senare tillsammans med densamma och viftade med händer och fingrar i hopp om att tårarna skulle hålla sig borta. En jobbig vecka för oss bägge!

Kan inte min kille bara ha en hund istället för en dotter?!?

Åkte ut till min äldsta vän som fått en bebis. Det var kärlek vid första ögonkastet, och när han somnade i min famn så kom de igen. Tårarna sprutade som en vattenspridare på en fotbollsplan. Damn it. Fantastisk liten perfekt bebis. Han är helt enkelt helt perfekt.

Drabbades av övermod och sprang vidare till H&M och shoppade loss till min kärleks dotter. Ett nytt beroende är utvecklat. Barnkläder är fantastiskt roligt! Hon kan väl inte lipa idag? Nu när hon får så fina kläder av P? Vem sa att man inte kan köpa kärlek by the way?

Ringde mamma och tog tag i mina känslor inför det i mitt tycke orättvisa sättet och bröt ihop igen. Fan. Inte konstigt att jag är törstig som ett djur. Snacka om vätskebrist.

Den till ytan tuffa och osårbara P är ett minne blott. Det här med styvmoderiet tar knäcken på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0