Beep beep - energy level low.

En dålig dag.

Det är inte lätt med rutiner och därigenom hålla blodsockret i schack när man är på fältet och man inte badar i lunchkuponger/pengar.

Sen att det är aptråkigt att handla hem mat till två hem - det är ju bara överflödig information...

Frulle
Tre knäcke med smör och gurka. Stor mugg med kaffe.

Lunch/Mellis
Tre bananer och en mycket god mineralvatten som smakade äpple - osötat såklart!

Mellis/Middag
En portion nudlar. JAG VET! Det är asdålig mat, men va fan ska jag göra? Och det är ju inte direkt så att man blir proppmätt på en liten påse... Julmust light till. Detta gjorde min dag, och hindrade mig från att svimma efter en fattig dag med många och intensiva kundbesök.

Träning
Nej. Läs nedan om min fantastiska månatliga upplevelse i nedre buktrakten.

Nu - afterwork med en trevlig kund. Jag har dock mensvärk (vilket inte är vanlig jävla "molande, lite ont sådär" som en del har - utan mastodont "jag tror jag svimmar" ont). Hade hellre krupit ner under täcket och försvunnit den här kvällen. Ska dock inte dricka bärs, tar ett par glas vitt vin och kanske smaskar lite på en sallad. Ska försöka hålla konversationen flytande och värken under kontroll. Inga onödiga kalorier tack. Jävla satans helvetes nudlar. Nu har jag ångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0