Bad bad bad P.

Det höll ju länge det här...

Idag blev en dålig dag. Jag har haft värsta kramperna och ett urgent sug efter nåt gott sen jag vaknade...

Frulle
Tre knäcke med smör och gurka. En stor balja kaffe.

Lunch
Det var här det spårade ur. Det blev den nya McDonald's burgaren Bacon Blues som var rätt vidrig. Tänk er en blandning av allt man kan tänka sig; morot, kött, chilisås, ädelost, bacon, sallad och så ciabatta-bröd till det! Jag tog bort underdelen för att slippa lite kolhydrater förvisso. Tog minimorötter och en cola-light. Prova inte Bacon Blues! Och jag älskar ändå både chili, bacon och ädelost.

Sen så tankade jag och var mensdeppig. Då köpte jag två hallonrullar, såna med en liten dum kula i mitten, som man bara köper på mackar ni vet. De slank ner i takt till att snöstormen ökade och vindrutetorkarna gick på högvarv. Sjukt dumt novemberväder! Mina vita Converse var inte så rena när jag kom hem...

Varit och handlat till i kväll. Det var tackolov fullbokat på restaurangen så det blir middag och vin hemma. NICE!!! Jag ska göra rotfrukter i ugnen med örter och olivolja, till det fläskfilé. De två andra får nån pervers sås. Jag hatar sås kategoriskt och tar ett glas vin extra istället.

Nu ska jag röka en hel del för att snabba på förbränningen och för att kunna tänka på ikväll när jag är barnvänlig.

Kommentarer
Postat av: H

Ja du P, trots att jag egentligen inte borde ha den åsikten! Så är faktiskt den hamburgaren alldeles jättekonstig och Ja, ganska vidig!

2007-11-11 @ 22:42:51
URL: http://alfabetsbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0