Ack kärleken den kärleken.

Upp å ner å så upp.

Det går sannerligen upp och ner i mitt liv som styvmamma. Ena dagen är det överjävligt och jag funderar kring möjligheten att glömma ungen på Coop och andra dagen är jag så hopplöst förälskad i henne att jag tindrar med ögonen.

En sak är säker. Det är känslomässigt överjävligt.

En till sak är säker. Och det är att det är assvårt för två föredetta jävligt singliga brudar att köpa barnsäng på IKEA. Hysteri över himmelsängar, bäddmadrasser och stort eller litet täcke... Knepigt det där.

Nu ska jag platta min nytvättade lugg och springa över bron till min man som nyss ringde och längtade. Sen ska jag sexa till det, och sen bums in i sömnen! För den tredje saken som är säker är att man sover väldigt dåligt som nybliven styvmamma. Helt förstörd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0